CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 30, 2008

Open House Raya Msia Consulate


Bergambar dpn pintu masuk konsulat



me...suzen...kak sharifah...rini and salmi


posing jgn tak posing


posing lagiiiiiiiiiiii


Mak-mak dara berposing...


Nurin bergambar bersama pelakon Erma Fatima n Eja


Me n frens

Semalam 29/10/2008 Konsulat Malaysia Jeddah buat open house raya....so kami yg dok area jeddah..mekah n yanbu ramai2 dtg meriahkan majlis. Sronok dpt jumpa kengkawan sambil makan2...emmm...bleh tahan ramai gak yg hadir pada mlm tu...siap ada artis lagi tuuu...erma fatima n eja....depa ada shooting filem kat sini...so ramai2 la ambik peluang bergambar dgn artis....aku pun sama ler....tak lepaskan peluang bergambar sama......

Makanan pun ok...sedap2 gak..tp aku hanya makan roti jala ngan kari ayam...nasi impit ngan kuah kacang...tu pun dah kenyang...dok pulun makan ais kacang...heheheh...lepas gak rindu nak makan ABC...

Ada sesi karaoke gak...ada la dua tiga org tunjuk bakat menyanyi...yg lain sume bz makan...bz borak..yer la kan..time nie jer la dpt jumpa kengkawan...

Sblm pg majlis open house nie...ptg tu lebih kurang pkl 5.30ptg aku ke skolah nurin...parents meeting...jumpa teacher class nurin...emm...nurin perform very well...alhamdulillah. Tp yg kalut nyer..balik dari skolah nurin tu...dah maghrib....turun jer dari kete...Mr.Rashid tanya aku ada bwk kunci rmh ke tak...aku kata tak bwk...hohohoho.....dia pun tak bwk....panik ler kejap..camner nak masuk rmh kalo gini...sat lagi nak pi konsulat plak...alyea plak nangis nak susu....aku dah tak tau nak buat apa...aku cepat2 pg rmh thulasi/guna kat tingkat 1...bwk anak2 aku minum jus dulu kat situ..then aku tinggalkan anak2 aku...turun cari Mr.Rashid kat bwh...rupa nyer Mr.Rashid pg kedai kunci..panggil tukang kunci bukak pintu rmh...emm...sib baik la dpt bukak...tukang tu korek n patahkan lock...kena ganti kunci baru...huhuhu..terbang sr80...keje yg cukup mudah aku tgk tkg kunci tu buat tak sampai 10minit...settle sume...emmm...legaaa....akhir nyer dpt masuk rmh.

Masa tu la bergegas solat n siapkan anak2 utk ke majlis konsulat...ingatkan masa sampai tu tak ramai lagi org...rupa nyer sume kerusi meja sume dah penuh....ada yg dah sampai seawal jam 7 lg agak nyer....

Anyway..majlis mlm tu cukup meriah...masing2 enjoy makan n borak2....

0 comments: