CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 16, 2008

Mr. Rashid

Cheff Rashid....ada gaya jadi cheff takkk????
Gigih tu mengacau nasi goreng.....

Inilah hasilnyer..'Nasi Ayam Goreng Sambal ala D24'


Malam nie adakah aku bermimpi...tetiba Mr.Rashid sanggup masak utk dinner....huhuhu....rasa nyer dah bertahun hubbyku tak memasak...tup2 hari nie offer diri nak masak...bagus sesangat dan teramat la suka nyer aku...hehehehhe...

Menu masakan Mr. Rashid utk dinner adalah nasi ayam goreng...amacam...ngancam tak.....hehehhe...utk kamelah...auntie blm buat lagi homework kamel....tp resepi nasi ayam goreng nie bleh la pass kat kamel kot...hehehe..bleh mintak ngan uncle rashid nnt.....

Mr. Rashid dgn berbesar hati..siap beruniform appron tuuu....sume keje dia buat...aku tak tlg pun...biar dia buat sensorang...aku cuma pantau agar dapur tak berkecah...sbb kalo dia yg memasak...emm..siap la dapur...rupa mcm tongkang pecah nnt. Aku cuma jadi tukang rasa....hehehe..best nyer...n tukang makan jer...tak kuasa nak tolong....tp basuh pinggan...kena aku lerrr....tak berani nak tegur waktu dia masak..takut kang dia merajuk..terus tinggal dapo...lagi haru biru aku....

Siap masak..anak2 dah siap menunggu kat meja...ingatkan anak2 tak nak makan...sbb nasi goreng nie agak pedas sket...dgn lauk ayam nyer pun pedas...yer lah..nama pun nasi ayam goreng kan...ayam sure la bersambal.....tp rupa2 nyer...anak2 aku suka makan...amir habis sepinggan...alyea pun sama..nurin berbaki sket jer...huhhhh!!! kembang kuncup Mr. Rashid tgk anak2 dia kemain berselera lagi makan....emmm...kalo mcm nie...bleh la slalu masak...anak2 suka masakan abah nyer...bleh gitu Mr. Rashid???????

0 comments: