CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 14, 2008

Anak DaraKu

Pg nie bgn agak lewat...5.45pg...tp masih sempat utk siapkan amir ke skolah...sambil2 tu sempat on pc...terklik blog anak dara aku. Emmm...ada entry baru...tp tajuk entry nyer...membuatkan dahi ku berkerut pepagi buta nie....dlm hati berkata...pehal anak dara ku mcm marah2...nak marah kat sape plak.

Aku terus sign in ym...haa..nampak dia online..terus buzz dia...sib baik dia jawab...terus terjah persoalan yg dok berlegar2 dlm pikiran aku....tp...ade ker anak dara aku bantai gelak...dia kata takde apa2....emmm...mana bulehhhh....nie mesti ada yg tak kena......aku asak dia dgn mcm2 pertanyaan...last2 dia kantoi gak...tak dpt nak ngelak...hehehe...ingat...mama terror tau bab serkap nie.....jgn la nak cilok2....hehehhehe....

Emmm....dah dpt jawapan punca kemarahan dia....aku hanya mampu nasihat...bersabar.....kita manusia biasa...tak mampu nak puaskan hati sume pihak....jalan terbaik...diam....buat tak tahu....

Hari nie anak dara aku akan balik asrama setelah sebulan ponteng skolah....harap2 dia dpt recover all the subjects yg dia ketinggalan selama sebulan ponteng. Mama ngan Abah sentiasa doakan yg terbaik utk kakak dan juga utk amir..nurin n alyea....aminnnn.

4 comments:

Nina said...

ouh!
malu sye..hehe

NaD said...

nina marah2 siap ludah2 kenapa? marah kat nekwan sampai camtu skali?

eita_tks said...

nina: lenkali jgn buat mcm tu lagi...tak elok...buruk perangai...

eita_tks said...

nad: ntah tak tau la...apa angin dia pg tu...tekejut gak saya