CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 2, 2009

1 Januari 2009

Kaum2 ibu yg hadir di majlis makan2 rmh Hj. Isa/K.Jah


Aktiviti pada pg thn baru aku n family tak kemana2....masak nasi goreng for bfast...then tghari guna/thulasi jemput kami n huda sekeluarga lunch di rmh nyer sempena bfday Guna yg jatuh pada hari pertama dan bulan pertama setiap tahun. Sronok kan...sambut thn sama tarikh ngan hari lahir.
Berdiri:- K.aida, suzen, k.jah, eni. ila n fiza
Duduk:- Hajar, eita, nurul, yati, huda n rini
Dlm pkl 2.ooptg aku ke rmh guna/thulasi...huda sekeluarga dah sampai awal...kwn2 Guna iaitu Sentel dan Jessie pun dah ada. Menu tghari tu kari dal...ayam sambal..ayam goreng dan juga sayur goreng. Aku tak snap gambar..lupa bwk kamera. Tp pertama kali aku tgk lilin bfday dlm bentuk bunga api...nak tiup pun takut...takut terpecik api ke muka. Sessi bergambar sesudah selesai makan

Malam nyer plak Hj Isa n Kak Jah...jiran yg tinggal tak jauh dari rmh aku..buat makan2 sempena sambutan tahun baru. Sronok hari nie.. dapo cuti..periuk belanga sume gantung...tak masak...hehehehe. Aku ke rmh kak jah selepas isyak...sampai2 jer tgk dah ramai kawan2 yg dtg...menu mlm tadi meehoon/kuetiaw soto...nasi tomato ngan lauk pauk...kuih muih dan buah2an. Ramai gak tetamu yg hadir...lepas makan kami kaum ibu dok borak2 sampai la pkl 12mlm baru bersurai.
Eni n Suzen


Apa2 pun...dua majlis di hari sambutan tahun baru sungguh sronok dgn majlis makan2 dan sembang2.



Hj. Isa, Tarmizi n Mr.Rashid

1 comments:

Mksuzana said...

muka kawe pom masuk book ..hi3