CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 22, 2008

menu lunch

Rasa nyer dah hampir nak besawang dah blog aku nie..dah seminggu tak update....disamping penyakit M melanda....masa terluang pun kurang...kalo ada masa pun..dok sibuk tang benda lain..tu yg tak update blog nie....lgpun no lately nie dah mcm kering idea la plak nak letak entry kat blog....kira aku tabik spring la kat blogger yg rajin post entry kat blog masing2 :)

Ni pun takde cite yg menarik nak diceritakan...tp saje nak update blog..so aku letak la menu yg aku baru siap masak utk lunch hari nie....so...sape yg tgh lapaq tu...jgn terliuq nooo.....yg bagus nyer makan kenyang2 dulu baru tgk entry aku nie....
seafood tomyam...sambal udang petai...stim siakap

Aku rasa lepas nie mesti perut korang yg baca nie kruk krak kruk krak...tetiba lapar jer kan....esp si ciknad...ayat skema dia "saya laparrrrrr"....hahahaha..utk anaknda mama..kakak a.k.a nina....sian sgt coz jarang merasa masakan mama nyer...setahun sekali baru dpt merasa masakan mama...tp tu pun tiap kali balik msia...aku jarang masak or senang ckp jarang ke dapo lah...slalu nyer bonda tercinta yg masak..yer la kan..sesekali balik...nak la merasa masakan mak....kalo mak tak masak pun...aku akan makan kt luar...teruja utk makan masakan johor...mee rebus hj wahid...sup tulang gearbox kt ZZ...ikan bakar n air parut cikong...cha-cha n bermacam2 air lagi kt gerai tip top....huhuhu...tak sabar nyer nak balik msia.....

siakap masak stim
udang sambal petai
seafood tomyam

Slamat menjamu mata la yer...hehehehhe

8 comments:

CiK NuYu said...

sangat jahat entry ini.. saya pun sangat laparrr...

Nina said...

sye sokong!
perut lapar lah mama!
hmm..tahu pun..msk sekali-sekala je..boleh bilang brpe kali mama msk utk kakak..[merungut nih!..hehe:P]

NaD said...

sungguh la merosakkan pandangan mata.

eita_tks said...

ainza: kuatkan semangat anda yer..hehehe

eita_tks said...

Perajurit 165: tu la kakak...ajak dok jeddah tak nak..kalo tak..tiap2 hari bleh merasa masakan mama...tp takpe..balik msia nnt mama masak utk kakak k...jgn ajuk2 lagi..muahhhhh

eita_tks said...

nad: sila la pakai spek itam...baru la pandangan tu jadi gelap...bleh giteww??harharhar.......

Nina said...

sye lebih rela tggl di tanah air..hehe

AQisH said...

mmg sgt² lapar blom bfas lagi huhu..